يکشنبه 27 مهر 1404
EN
صفحه اصلی
معرفی استان
پیشینه تاریخی
استانداری
استانداران پیشین
ساختار سازمان
معاونت ها و دفاتر
حوزه استاندار
دفتر استاندار و روابط عمومی
دفتر امور زنان و خانواده
دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی
اداره کل حراست
اداره کل مدیریت بحران
هسته گزینش
معاونت سياسی، امنيتی و اجتماعی
دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری
دفتر امور امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی
دفتر امور اجتماعی و فرهنگی
اداره کل پدافند غیر عامل
معاونت هماهنگی امورعمرانی
دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک
دفتر امور شهری و شوراها
دفتر امور روستایی و شوراها
معاونت هماهنگی امور اقتصادی
دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال
معاونت توسعه مدیریت و منابع
اداره کل امور اداری و مالی
دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری
مدیریت فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت
معرفی خدمات
میزخدمت استانداری
میزخدمت وزارت کشور
راهنمای میز خدمت
پرسش های متداول
تماس با ما
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility
دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی
شهریار شیری آراسته
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری اردبیل
شرح وظایف دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی
نظارت بر اجرای قوانین، تصویب نامه ها و دستور العمل های مرتبط با حوزه مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی.
ارزیابی عملکرد واحدهای استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها.
تنظیم برنامه بازرسی دورهای استانداری، فرمانداریها و بخشداری ها و اجرای آن از طریق بازرسیهای اداری و مالی.
هماهنگی و همکاری با گروه های بازرسی و نهادهای قانونی کشور به منظور حسن انجام وظایف محوله و ایجاد هماهنگی.
عضویت و شرکت در جلسات، کمیته ها و کارگروها با موضوع تحول اداری، ارتقاء سلامت اداری،مبارزه با رشوه خواری و فساد اداری.
ارتباط مستمر و انجام مکاتبات اداری با سطوح مدیریتی واحدهای ذیربط در نهاد ریاست جمهوری و مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور و سایر مدیران واحدهای دستگاه های اجرایی ملی هم سطح در حیطه وظایف مربوط.
نظارت بر دریافت، ثبت، تفکیک و ارجاع درخواستهای مردمی از طریق سامانه ارتباط الکترونیکی ( سامد) یا خارج از سامانه الکترونیک.
نظارت بر پذیرش درخواست الکترونیکی متقاضیان و در صورت عدم دسترسی نیز پذیرش حضوری از طریق میز خدمت.
مدیریت و راهبری امور حقوقی مرتبط با ثبت و مستندسازی اموال منقول و غیر منقول استانداری و طرح دعاوی مالکیت.
مدیریت و راهبری دعاوی حقوقی و کیفری مرتبط با استانداری و واحدهای تابعه و تنظیم ارائه لایحه دفاعیه و ارسال شکایات حقوقی در محاکم قضایی، دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات، هیاتهای تشخیص و حل اختلاف اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی.
مدیریت و راهبری معاضدت قضایی (اعم از طرح دعاوی، دفاع از دعوی، تهیه لوایح و مشاوره) به مدیران استانداریها،فرمانداریهاوبخشداریها در خصوص دعاوی مرتبط با انجام وظایف اداری آنان در کلیه مراجع قضایی، شبه قضایی،اداری و محاسباتی.
همراهی با بازرسی ویژه وزارت کشور جهت انجام بازرسی از ادارات
بازدید و بازرسی دوره ای و موردی از دستگاه های اجرایی حسب دستور مقام عالی استاندبیر رفع اختلاف دستگاه های اجرایی استان
بستر سازی و فراهم آوردن زمینه های لازم برای پرورش نیروی جایگزین با تأکید بر مواردی از قبیل انتقال تجربیات، ارایه آموزش های لازم و مشارکت دادن در انجام امور، تفویض اختیار.
شرکت در گردهمایی ها، جلسات داخل و خارج از استان و دوره های آموزشی مرتبط.
ارائه خط مشی و سازماندهی فعالیت های دفتر، هدایت، هماهنگی، نظارت و ارزیابی عملکرد کارکنان تحت سرپرستی.