نقشه سایت|تماس با ما|صفحه اصلی
سال نود و نه «سال جهش تولید»
پنج شنبه ٠٨ آبان ١٣٩٩

نظرسنجی خدمات
فرم نظر سنجی خدمات
 نام :  *
 نام خانوادگی :  *
 جنسیت:   زن         مرد
 سن:  
 تحصیلات:  
 شغل:  
 برای دریافت چه خدمتی
مراجعه نموده اید:
 
 دفعات مراجعه برای
دریافت خدمت فعلی در سال اخیر:
 
   
 ردیف محور سنجش
 پرسش سطح رضایت
 1  شفافیت فرایندی  نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار:
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت:
انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی:
 خیلی کم        کم       متوسط     زیاد      خیلی زیاد
 2  پاسخگویی و مسئولیت پذیری  نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه:
امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت:
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما:
راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواست ها:
 خیلی کم        کم       متوسط     زیاد      خیلی زیاد
 3  تسلط بر فرایند  دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد:  خیلی کم        کم       متوسط     زیاد      خیلی زیاد
 4  زمان فرایند  تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت:
تعهد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت:
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت:
 خیلی کم        کم       متوسط     زیاد      خیلی زیاد
 5  نظام مند بودن فرایند   نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت:
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه:
ارائه چندباره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیر کپی شناسنامه، کارت ملی و ...) به بخشهای مختلف:
احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت:
 خیلی کم        کم       متوسط     زیاد      خیلی زیاد
 6  کلیات فرایند   احساس رضایت از خدمت دریافت شده:  خیلی کم        کم       متوسط     زیاد      خیلی زیاد
   چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روش های انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:

   
تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به استانداری استان اردبیل می باشد. تاریخ آخرین به روز رسانی:پنج شنبه ٠٨ آبان ١٣٩٩