7
فرمانداري نير - منشور اخلاقی سازمانی فرمانداری نیر
سال نود و پنج«سال اقتصاد مقاومتی ؛اقدام و عمل»

منشور اخلاقی سازمانی فرمانداری شهرستان نیر

 

1-    نظم و آمادگی لازم برای ارائه خدمات به ارباب رجوع :

حضور بموقع کارکنان در اداره و رسیدگی به موقع درخواست های مردم

تلاش در جهت ارتقاء دانش و مهارت شغلی

استفاده از پوشش متناسب با هدف و فرهنگ جامعه

اختصاص وقت و زمان مناسب جهت شنیدن مطالب ارباب رجوع

ارائه اطلاعات صحیح و راهنمایی نمودن ارباب رجوع

عدم استعمال دخانیات در محیط اداری



2- رعایت عدالت و انصاف در ارائه خدمات به ارباب رجوع :

خوش رویی و متانت با همکاران و ارباب رجوع

ارائه خدمات با رعایت و انصاف و بدون تبعیض (قومی، جنسی، خویشاوندی، مذهبی و ... )

رعایت ضوابط و مقدمات موجود و عدم پذیرش توصیه و هر گونه سفارش

رازداری و عدم افشاء اسناد و مدارک محرمانه به افراد غیر مجاز

ایجاد زمینه ارتباط برای مردم مناطق محروم و دور افتاده با مسولان

عدم محرومیت مردم از ملاقات حضوری و احقاق مردم ناتوان وضعیت


3- عدم استفاده از دستورات خارج چارچوب و مقررات سازمانی :

اجتناب از دستورات خارج چار چوب و مقررات سازمانی

رعایت دقیق قوانین و مقررات بدور از سلایق و عقاید شخصی

اعمال تشویق و تنبیه کارکنان طبق ضوابط و استفاده بهینه از امکانات و اموال سازمانی

وفاداری و احساس اعتماد بین کارکنان و مردم و داشتن تواضع در برخورد با ارباب رجوع

 

4- ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع :

ایجاد زمینه ارتباط مستقیم به ارباب رجوع

توجه کامل به صحبت ها و نظرات و خواسته های مراجعان

رسیدگی لازم و به موقع نسبت به بعضی از خواسته های مردم توسط مسئولان مافوق

ایجاد ارتباط سریع، روان، بی تکلف بین ارباب رجوع و مسئولان و پاسخگویی به نیاز آنان

ایجاد فضای مناسب جهت اظهار نظر و اعتماد کارکنان نسبت به یکدیگر

انجام فعالیت ها، با توجه به نیاز مردم در زمان مشخص و پیش بینی شده

انجام وظایف بصورت مؤثر و کار آمد همراه با سرعت و منطبق با قوانین و مقررات سازمانی

 

 

 

پیوندها

تمامی حقوق متعلق به این سایت برای استانداری اردبیل محفوظ می باشد.
Copyright © 2010 Ostandari Ardebil. All rights reserved